ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Метою навчання предмета «Фізична культура» є гармонійний
фізичний розвиток особистості здобувачів освіти, підвищення функціональних можливостей їхнього організму, удосконалення життєво необхідних рухових умінь та навиків, розширення рухового досвіду через формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою та елементів фізкультурно-спортивної
діяльності. Сьогодні учитель НУШ має постійно вдосконалюватися на набувати додаткових знань і умінь, щоб реалізувати дану мету та урізноманітнити освітній процес.

20-21 травня у Кам’янець-Подільському ліцеї №3 (директор Оксана ТОКАР) відбувся сертифікований семінар-тренінг для професійної спільноти вчителів фізкультурної освітньої галузі «Функціональний тренінг, як засіб розвитку фізичних якостей школярів на уроках фізичної культури в НУШ». Захід проведено з ініціативи Центру ПРПП (модератор спільноти Наталія НІКОЛАЙЧУК) та за сприяння Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка в особі Юрія ЮРЧИШИНА, завідувача кафедри теорії і методики фізичного виховання, кандидата наук з фізичного виховання та спорту, доцента. Спікером семінару-тренінгу виступив Роман САНДУЛЯК, асистент кафедри теорії і методики фізичного виховання, вчитель фізичної культури вищої категорії, вчитель-методист, вчитель фізичної культури у Всеукраїнській школі онлайн в рамках проєкту «Переможемо разом». Увага слухачів була привернута до практичних інновацій з рухової активності на уроках фізичної культури.

На зображенні може бути: 9 людей та текстНа зображенні може бути: 3 людиниНа зображенні може бути: 1 особа та заняття йогою

Роман Васильович презентував посібник «Функціональні тренування, як засіб розвитку фізичних якостей школярів на уроках фізичної культури в НУШ», який дає змогу більш сучасно та професійно використовувати набуті знання на практиці. Учасники семінару більш практично дізнались про функціональні тренування, як вид рухової активності для школярів, який відрізняється емоційністю насиченістю занять, простотою і варіативністю застосовуваних засобів, пластичністю виконуваних вправ.

У своїй єдності компоненти функціональних тренувань можуть забезпечити досягнення соціально значущих результатів: здоров’я, фізичний розвиток, культуру рухів, естетику фізичного іміджу, розвиток позитивних рис характеру.  Матеріал семінару сприяв підвищенню кваліфікації і покращенню практики викладання фізичної культури у Новій українській школі.

Кафедра теорії і методики фізичного виховання