Практика студентів факультету фізичної культури: реальний досвід учителювання та розширення педагогічних знань

16 лютого на факультеті фізичної культури пройшов захист практики здобувачів вищої освіти 4 курсу, спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура)  денної форми навчання.

За результатами «Виробничої педагогічної практики в основній (базовій) середній школі» відбулася звітна конференція. Приємно ще раз відзначити, що студенти К-ПНУ отримали   досвід  практичної підготовки, який дуже важливий у професійній діяльності.

Факультетський керівник практики, старший викладач кафедри теорії і методики  фізичного виховання Олена Клюс щиро подякувала всім керівникам за професіоналізм та спільну роботу: кандидату психологічних наук, доценту кафедри психології освіти Наталії Панчук (керівник з психології), доценту кафедри педагогіки та управління навчальним закладом Олені Дудко (керівник з педагогіки), асистенту кафедри теорії і методики фізичного виховання Сергію  Потапчуку (керівник з фаху), кандидату педагогічних наук, доценту кафедри легкої атлетики з методикою викладання Леоніду Гурману (керівник з фаху), старшому викладачу кафедри спорту і спортивних ігор Ірині Райтаровській  (керівник з фаху).

Студенти поділилися враженнями:

Данило Ніколаєв: «Проходив виробничу педагогічну практику в основній (базовій) середній  школі в Кам’янець-Подільському ліцеї №3. Це дало мені можливість здобути власний педагогічний досвід, нові знання у сфері роботи з учнями. Також мені вдалося знайти спільну мову з педагогічним колективом і з учнями, вдало організувати освітній прцес.

Перший урок, який я провів самостійно, був сповнений хвилювання, але вже наступні уроки проходили успішніше, учні активно працювали, сумлінно виконували завдання та навчалися новим вправам , уважно вислуховували мої пояснення, а особливо коментарі щодо отриманих похвал. Варто зазначити, що для того, щоб я зміг проводити у цьому класі уроки фізичної культури потрібно було бути впевненим, змотивованим та вміти комунікувати з учнями.

Успішно пройти практику допомогли знання, отримані під час занять в університеті. Я вважаю, що для того, щоб підвищити рівень підготовки студентів до педагогічної практики,  необхідно більше звертати увагу на практичну частину навчання».

Владислав Іванов«Я проходив виробничу практику на базі Кам’янець-Подільського ліцею № 16під час якої навчився: складати плани-конспекти для учнів різної фізичної підготовки, використовувати різноманітні засоби та методи проведення  тренувань, аналізувати свої помилки та інших, проводити заняття в навчально-ігровій формі. А також, я засвоїв нові способи організації освітнього процесу, виконав усі індивідуальні завдання, обговорив результати з викладачем.

Було досить цікаво проходити практику, адже вона дала змогу закріпити всі набуті знання в університеті, виробити організаторські здібності, самовдосконалитись і переконатись у правильності вибору професії.

Отже, дякую всім викладачам, організаторам та керівникам цієї практики за змогу навчатись у досить не простий сьогодні час».

Максим Мельник«Проходження педагогічної практики дало мені можливість набути новго педагогічного досвіду, здобути нові знання та засвоїти основні вимоги щодо оформлення  шкільної документації. Мені вдалося знайти спільну мову з педагогічним колективом та з учнями класу.

Я виконував різноманітні завдання: складав плани-конспекти для учнів різної фізичної підготовки, проводив уроки фізичної культури, здійснював самоаналіз своїх уроків, а також аналізував уроки інших практикантів, індивідуальні завдання для  своєї  наукової роботи, постійно консультувався та обговорював  результати з  керівниками практики.

Завдячую керівництву університету за можливість проходити  практику, яка дала впевненість у моїх силах стати  вчителем».

Костянтин Терезюк«Звідки почати, як не з найголовнішого? Практика в Кам’янець-Подільській СЗОШ I-III ступенів №5 була найбільш цінним досвідом у моєму навчанні. Я вивчив багато нового про освіту та розвиток учнів, а також організацію роботи педагогічного колективувідчув себе учасником команди й отримав багато нових знайомств і друзів серед вчителів.

Крім того, я зрозумів, наскільки важливо бути терплячим і відповідальним під час роботи з дітьми, зміг побачити реальні результати своєї праці, що було надзвичайно задовільно.

Загалом, я вважаю, що проходження практики дає можливість отримати реальний досвід учителювання та розширити свої знання про педагогіку. Щиро дякую педагогічному колективу СЗОШ I-III ступенів №5 та викладачам К-ПНУ».

Вячеслав Луцев: «Моя практика в ліцеї, як вчителя фізичної культури, була надзвичайно цікавою та пізнавальною. Я отримав багато корисного досвіду, який допоможе мені в подальшій професійній діяльностіВикладання фізичної культури – це не просто проведення тренувань та фізичних вправ. Як вчитель, я повинен бути готовим до того, щоб навчити своїх учнів не тільки фізичному здоров’ю, а й основам здорового способу життя, звертатти увагу на розвиток учнів у всіх аспектах життя. Це дуже важлива  і відповідальна робота, яка потребує всебічних знань і постійного самовдосконалення. Під час практики, я також відчув важливість налагодження взаємовідносин з учнями та їх батьками, що допоможе побудувати довіру та створити позитивний клімат для навчання та розвитку.

Дякую своїм викладачам та керівництву університету за організацію і проведення практики, за можливість відчути себе вчителем».

04
04
03
03
02
02
01
01
0

Радіємо успіхам наших  здобувачів вищої освіти і бажаємо  їм подальших професійних звершень!

Олена Клюс,
кандидат наук з фізичного виховання та спорту,
старший викладач