ПРОЄКТ ОПП/ОНП

Проєкт ОПП “Середня освіта (Фізична культура)” ОС “бакалавр” (2025 рік)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОПП “Середня освіта (Фізична культура)” ОС “бакалавр”:

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОПП ОС “бакалавр”

 

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОП “Середня освіта (Фізична культура)” третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОП “Середня освіта (Фізична культура)” другого (магістерського) рівня вищої освіти

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОП “Середня освіта (Захист Укараїни)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОП “Середня освіта (Фізична культура)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 


Професійний стандарт «Вчитель закладу загальної середньої освіти” (Наказ МОН України від 29.08.2024 №1225)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення  ОПП “Середня освіта (Фізична культура)” та “Середня освіта (Захист України)” з урахуванням положень професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти” (Наказ МОН України від 29.08.2024 №1225)

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОПП “Середня освіта (Фізична культура)” та “Середня освіта (Захист України)” з урахуванням положень професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти” (Наказ МОН України від 29.08.2024 №1225)

 


Проєкт ОПП “Середня освіта (Захист України)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти” (2024 рік)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОПП “Середня освіта (Захист України)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти“:

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОПП “Середня освіта (Захист України)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти


 

Проєкт ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “доктор філософії” (2024 рік)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “доктор філософії”:

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОНП СВО “доктор філософії”

 


 

Проєкт ОПП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “магістр” (2024 рік)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “магістр”:

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОНП СВО “магістр”


 

Проєкт ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “бакалавр” (2023 рік)

Таблиця пропозицій стейкхолдерів щодо удосконалення освітньо-професійних програм спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) 2023 року

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “бакалавр”:                        

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОНП СВО “бакалавр”


 

Проєкт ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “магістр” (2023 рік)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “магістр”:

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОНП СВО “магістр”


 

Проєкт ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “доктор філософії” (2023 рік)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “доктор філософії”:

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОНП СВО “доктор філософії”


 

Проєкт ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “бакалавр” (2022 рік)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “бакалавр”:                        

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОНП СВО “бакалавр”


 

Проєкт ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “магістр” (2022 рік)

Пропозиції стейкхолдерів щодо удосконалення ОНП “Середня освіта (Фізична культура)” СВО “магістр”:

Google форма для пропозицій щодо вдосконалення ОНП СВО “магістр”


Пропозиції стейкхолдерів за результатами зустрічей 05, 10 та 11 листопада 2021 року


Пропозиції щодо удосконалення також можна надсилати на електронну адресу кафедри теорії і методики фізичного виховання:

kaf_fizteor@kpnu.edu.ua 

У темі листа зазначати ” Проєкт ОНП 2022″


 


 

Проєкт ОНП ОС “Бакалавр” 014 (2021 рік)

Таблиця пропозицій до проєкту освітньо-професійної програми Середня освіта (Фізична культура) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Проєкт ОНП ОС “Магістр” 014 (2021рік)

Таблиця пропозицій до проєкту освітньо-професійної програми Середня освіта (Фізична культура) другого (магістерського) рівня вищої освіти

Пропозиції щодо удосконалення надсилати на електронну адресу кафедри теорії і методики фізичного виховання:

kaf_fizteor@kpnu.edu.ua 

У темі листа зазначати ” Проєкт ОНП 2021″

ПРОЄКТ ЗМІН до ОНП 2020

ОНП ОС “Магістр” 014 (2020рік) (із терміном навчання 1 рік і 4 місяці)

Таблиця пропозицій до змін в освітньо-професійній програмі Середня освіта (Фізична культура) другого (магістерського) рівня вищої освіти із терміном навчання 1 рік і 4 місяці

ОНП ОС “Магістр” 014 (2020рік) (із терміном навчання 1 рік і 10 місяців)

Таблиця пропозицій до змін в освітньо-професійній програмі Середня освіта (Фізична культура) другого (магістерського) рівня вищої освіти із терміном навчання 1 рік і 10 місяців

Проєкт змін НП ОП маг 2020рік

Пропозиції змін надсилати на електронну адресу кафедри теорії і методики фізичного виховання:

kaf_fizteor@kpnu.edu.ua

У темі листа зазначати ”Пропозиції змін до ОНП 2020″

 

Стейкхолдери (від англ. stakeholders), зацікавлені сторони – фізичні та юридичні особи, які мають інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність.

Зовнішні стейкхолдери освітніх програм університету – це особи або організації які зацікавлені у якісній підготовці фахівців вищим навчальним закладом. Це перш за все роботодавці, випускники, представники органів державної та місцевої влади, громадські організації тощо.

Завдання інституції зовнішніх стейкхолдерів (груп впливу):

  • визначати пріоритетні напрямки запровадження інновацій;
  • сприяти проходженню виробничих практик;
  • надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування спеціальністю.

На інституційному рівні університету стейкхолдери мають право впливати на:

  • прозорість управлінських, організаційних, кадрових процесів щодо освітнього процесу в університеті;
  • організацію вступної кампанії;
  • адаптацію здобувачів вищої освіти до академічного життя;
  • оптимізацію і вдосконалення інформаційних ресурсів (бібліотеки, дистанційного середовища для навчання, офіційного веб-сайту університету тощо);
  • покращення роботи університетських сервісів (кафедра, деканат, відділ міжнародних зв’язків, відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, органи студентського самоврядування, вчена рада університету (факультету), рада із забезпечення якості університету тощо);
  • формування академічної спільноти, несумісної з корупцією, академічним плагіатом, самоплагіатом, фабрикацією, фальсифікацією, списуванням, обманом, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням;
  • зв’язок з потенційними роботодавцями, організацію та рівень працевлаштування випускників;
  • створення груп сприяння академічній доброчесності, комісій з питань етики та академічної доброчесності, розвитку студентських організацій, гуртків, секцій, товариств тощо.

На інституційному рівні факультету стейкхолдери мають право впливати на:

  • розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;
  • оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково-дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;
  • вибір технологій і методів викладання навчальних дисциплін;
  • якість методичного забезпечення навчальних дисциплін;
  • якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі;
  • якість матеріально-технічної бази спеціальності;
  • якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти;
  • якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо.